Nuha Apparels

Tudung Thai Silk Lycra Korea Saiz L

Assalammualaikum.
Tudung instant awning dari 100% Thai Silk
Kain pulak dari Lycra Korea Gred A
Saiz L

 1pcs RM45.00 free pos Sjung Msia.
(untuk borong min 4 pcs je sila lah roger2 0192865353)

Labuh depan (dr dagu ke bawah) :
 19"/48cm
Labuh belakang (dari ujung belakang awning - bk dr awning cap) :
29'/74cm

(ade yg dah sold offline oleh kawan opis. Ni komen dia ... " tak pernah beli tudung jenis instant ni sbb selalu je muka nampak lain mcm dan mcm tak kemas. Tapi bila try tudung yg Hani (saya le tu) jual tu terus rasa mcm eh! ok je kat muka aku nih !"
Alhamdulillah. Dia amik 2 pcs tuh :) )

Jahitan sgt kemas dari penjahit butik tudung terkenal (kawan saya meh !)


SERIOUS BUYER, sila sms 0192865353 bersama kod ye !

TQVM Dear ~_~

(sori le gmbr agak tak elok rotationye, hu hu hu)

PAISLEYHITAM (B)
 
PAISLEYJINGGA (B)

PAISLEYBLUE (B)

PAISLEYPLUM (B)
PAISLEYFLOREL

PAISLEYTURKOISE (S)

PAISLEYBLACK (S)



No comments:

Related Posts with Thumbnails

Syarat Penempahan dan Pembayaran

1. WA : 0192865353 atau email nuha.mih@gmail.com.

2. Disarankan WA/email gambar tempahan bagi mengelakkan kekeliruan. TEMPAHAN DENGAN BAYARAN SAHAJA DILAYAN DALAM TEMPOH 24 JAM

3. Admin konfemkan barangan dan beri bank akaun untuk pembayaran.

4. Pengeposan dilakukan sehari selepas bayaran diterima

5. Barangan tidak boleh ditukar jika tidak suka atau salah saiz kecuali atas KECUAIAN PIHAK NUHA APPARELS

6. Sebarang kerosakan ketika berada dalam tempoh pengeposan (contoh pihak poslaju), maka kami tidak dapat berbuat apa - tiada gantirugi.

8. Doakan segalanya berjalan lancar ye sbb semuanya atas trustworthy dan integrity LILLAHITAALA

JAZAKALLAHUKHAIRAN dan terima kasih atas keperhatinan anda !