Nuha Apparels

Tudung Bawal Plain

Bismillah & As Salam,
Atas permintaan, Nuha Apparels juga menjual tudung bawal plain yg sedang hot giler sbb adanya AidiJuma tu.
So ni kira ala2 aidijuma ye ....
Material dari bawal korea no. 1 dan bawal jepun no .1.
Kain memang ringan dan nipis
(kalau warna terang blh nampak leher oleh itu,
silalah pakai inner yang menutup leher,
selubungkan tudung bawal ni dan
boleh pakai pin bunga/kait/dll supaya nampak ayu :)

HANYA BORONG SAHAJA SEKODI DAN KE ATAS

Bidang 45"
1. Plain/kosong sekodi (20 helai) warna rawak/campur2 RM110.00
2. Tone sebelah menyebelah sekodi warna rawak/campur2 RM150.00, stok tak de lagi
3. Tone di atas kepala (mcm aidi juma) sekodi warna rawak/campur2 RM230.00
Bidang 60"
1. Plain/kosong sekodi (20 helai) warna rawak/campur2 RM230.00
Sekodi = 20 helai.
Berminat sila email nuha.mih@gmail.com



Terima kasih ye !

5 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

ade lagi tak bawal plain ni ??

Anonymous said...

ada lg dak tudung ni . postage free ka ?

Nuha Apparels said...

Ade lagi. Nak yg mana satu? Blh emel nuha.mih@gmail.com.
Tqvm.

Anonymous said...

kalo amek 1 kodi, berape postage nye ye?

hanani said...

salam sis...sy dah lama cari kaler nude ala2 dusty peach mcm pic kat atas. ada lagi x...?

Related Posts with Thumbnails

Syarat Penempahan dan Pembayaran

1. WA : 0192865353 atau email nuha.mih@gmail.com.

2. Disarankan WA/email gambar tempahan bagi mengelakkan kekeliruan. TEMPAHAN DENGAN BAYARAN SAHAJA DILAYAN DALAM TEMPOH 24 JAM

3. Admin konfemkan barangan dan beri bank akaun untuk pembayaran.

4. Pengeposan dilakukan sehari selepas bayaran diterima

5. Barangan tidak boleh ditukar jika tidak suka atau salah saiz kecuali atas KECUAIAN PIHAK NUHA APPARELS

6. Sebarang kerosakan ketika berada dalam tempoh pengeposan (contoh pihak poslaju), maka kami tidak dapat berbuat apa - tiada gantirugi.

8. Doakan segalanya berjalan lancar ye sbb semuanya atas trustworthy dan integrity LILLAHITAALA

JAZAKALLAHUKHAIRAN dan terima kasih atas keperhatinan anda !