Nuha Apparels

March 6, 2012

Tudung Bawal Plain

Bismillah & As Salam,
Atas permintaan, Nuha Apparels juga menjual tudung bawal plain yg sedang hot giler sbb adanya AidiJuma tu.
So ni kira ala2 aidijuma ye ....
Material dari bawal korea no. 1 dan bawal jepun no .1.
Kain memang ringan dan nipis
(kalau warna terang blh nampak leher oleh itu,
silalah pakai inner yang menutup leher,
selubungkan tudung bawal ni dan
boleh pakai pin bunga/kait/dll supaya nampak ayu :)

HANYA BORONG SAHAJA SEKODI DAN KE ATAS

Bidang 45"
1. Plain/kosong sekodi (20 helai) warna rawak/campur2 RM110.00
2. Tone sebelah menyebelah sekodi warna rawak/campur2 RM150.00, stok tak de lagi
3. Tone di atas kepala (mcm aidi juma) sekodi warna rawak/campur2 RM230.00
Bidang 60"
1. Plain/kosong sekodi (20 helai) warna rawak/campur2 RM230.00
Sekodi = 20 helai.
Berminat sila email nuha.mih@gmail.com



Terima kasih ye !

5 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

ade lagi tak bawal plain ni ??

Anonymous said...

ada lg dak tudung ni . postage free ka ?

Nuha Apparels said...

Ade lagi. Nak yg mana satu? Blh emel nuha.mih@gmail.com.
Tqvm.

Anonymous said...

kalo amek 1 kodi, berape postage nye ye?

hanani said...

salam sis...sy dah lama cari kaler nude ala2 dusty peach mcm pic kat atas. ada lagi x...?

Related Posts with Thumbnails

SILA BACA sebelum buat booking/payment

1. SMS me 0195961312/0192865353 or email nuha.mih@gmail.com to confirm the item.

2. Once available, to make payment immediately (item will reserve for 12-24 hrs only)

3. Will be delivered after full payment is received.

4. Delivery on weekdays but it is also depend on the availability of the stock.

5. Items SOLD are not returnable/refundable/exchangeable. Unless careless from Nuha Apparels mcm rosak/koyak/dll.

6. Serious & Not Fussy buyer ye !

7. We are not responsible for any loss or damage incurred during shipping.



8. Doakan segalanya berjalan lancar ye sbb semuanya atas trustworthy dan integrity as we hv not seen face to face :) .

TQVM for your kind support !