Nuha Apparels

Cotton RM25.00 BORONG - SOLD OUT !

NO MORE STOCK !
Bismillah & As salam,
Lagi Cotton .... material mcm Japanese cotton 
yg pernah saya jual dulu.
Tapi kali ni lebih murah dr JC sebelum ni.
Bidang 60" 3.5-3.6M
Borong 20 psg/sekodi RM500.00
(termasuk pos ke Sjung Msia shj)
Sabah Sarawak RM560.00 (termasuk postage)
Harga retail di kedai RM35.00 - 50.00* 
(*tengok kedai kalo tempat mahal, mahal le jual. Tapi Jalan TAR jual RM35.00 sbb persaingan sengit sesgt, they must compete their price in order to get sale, tapi bersaing secara sihatlah - win-win ye).
Corak rawak ye 20 psg!
SMS 019-2865353.
TQVM & Jazakallahukhairan :)



Kain ni berkanji (mcm kain batik)
jadi silalah jelup sekejap sebelum hantar jahit.
Akan bertukar lembut je .... ^_^




















ahaks, saya dah pilih yang ni,
dah basuh terus jadi lembut (sebelum basuh dia keras berkanji), warna kekal/tak luntur.


Kain cotton ni amat sesuai kalau buat dress/baju kurung budak sbb harga dia yang berpatutan tak lah larat sgt nak beli jika dibandingkan Pure English Cotton yg saya jual tu agak mahal dan sayang kalau buat baju kurung budak sbb harga yg mahal (tapi puas hati kain yg terbaeekkk) dan budak akan pakai sekejap sahaja sebab faktor tumbesaran merek.
Kain ni pun memg selesa di pakai.

4 comments:

zures said...

Nak kena beli sekodi ke? sepasang xleh ke?

ellyzack said...

kalau beli sepsg je blh?

Nuha MIH said...

sori All SOLD OUT !

Shazou Milenec said...

hai, rm25 sepasang or semeter???ade lg ke???

Related Posts with Thumbnails

Syarat Penempahan dan Pembayaran

1. WA : 0192865353 atau email nuha.mih@gmail.com.

2. Disarankan WA/email gambar tempahan bagi mengelakkan kekeliruan. TEMPAHAN DENGAN BAYARAN SAHAJA DILAYAN DALAM TEMPOH 24 JAM

3. Admin konfemkan barangan dan beri bank akaun untuk pembayaran.

4. Pengeposan dilakukan sehari selepas bayaran diterima

5. Barangan tidak boleh ditukar jika tidak suka atau salah saiz kecuali atas KECUAIAN PIHAK NUHA APPARELS

6. Sebarang kerosakan ketika berada dalam tempoh pengeposan (contoh pihak poslaju), maka kami tidak dapat berbuat apa - tiada gantirugi.

8. Doakan segalanya berjalan lancar ye sbb semuanya atas trustworthy dan integrity LILLAHITAALA

JAZAKALLAHUKHAIRAN dan terima kasih atas keperhatinan anda !